Coșul este gol!
Politica de returnare
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"
In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, YKADEPOT iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.
Urmeaza pasii de mai jos pentru a solicita un retur:
Acceseaza sectiunea returnari completeaza toate datele din formular.
Notifica departamentul de Customer Service in scris la adresa info@ykadepot.ro, referitor la coletul pe care urmeaza sa il returnezi
Expediaza comanda de retur la adresa: Gheorgheni 535500, str. Kossuth Lajos nr.222, jud. Harghita.
In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat prin e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), in contul specificat in Formularul de Retur
Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
in cazul in care ai primit un produs cu defect sau altul decat cel comandat, te rugam sa transmiti solicitarea in scris la adresa info@ykadepot.ro, impreuna cu fotografiile produselor receptionate.
Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa info@ykadepot.ro in care vei specifica numarul comenzii, numele si prenumele complet cat si produsul pe care il doresti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit de tine nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.
Dupa confirmarea disponibilitatii produsului pe care il doriti la schimb, este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier la adresa: Gheorgheni 535500, Florilor nr.44/A/1, jud. Harghita.
Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.